• BIST 10276.88
  • Altın 2387.588
  • Dolar 32.2367
  • Euro 34.7051
  • İstanbul 10 °C
  • Ankara 7 °C

MERT VİDİNLİ “ZORLU BİR MARATONDA GİBİYİZ”

MERT VİDİNLİ “ZORLU BİR MARATONDA GİBİYİZ”
Kişinin sosyal çevresini geliştirmesinin ve kendisine yatırım yaparak elde ettiği entelektüel seviyesiyle, bulunduğu ortamlarda dikkat çekmesinin öneminden bahseden Mert Vidinli, kendisi hakkında merak edilenleri MAG Okurları için yanıtladı.

Eğlence hayatındaki başarıları ile adından söz ettiren Mert Vidinli, modaya,sektöre ve iş hayatına dair görüşlerini özel olarak yaptığı röportajda MAG okurları ile paylaştı. 

Eğlence dünyasına adım atmaya ilk olarak ne zaman karar verdiğini ve çıkış noktasını anlatan Vidinli “Ankara’da üniversite yıllarımda hem okur hem de çalışırdım. Popüler genç tayfadan olmamdan ötürü o dönemin popüler bar ve gece kulüplerinde çalıştım. En büyük şansım, Emre Ergani ile sektöre girdikten sonra İzzet Çapa ve Metin Fadıllıoğlu’yla devam edip Doğuş Grubunda hizmet veriyor olmak. Ardından Bodrum ve İstanbul geldi. Hızlı bir geçiş oldu benim için”dedi.

Şu an bulunduğu noktaya gelene kadar ne gibi zorlukları aştığını ve başarılı olma yolundaki adımlarının neler olduğu sorulduğunda “Zorluk olarak nitelendireceğim tek şey zamansız olmaktı aslında, çünkü İstanbul’da yaşamak istiyorsanız birçok işi aynı anda yapıyor olmanız gerekiyor. 7/24 online bir yaşantım vardı. Sektörde çalışmak istediğiniz insanları belirlemek, ailenizin desteğini arkanıza almak ve diğer yeteneklerinizle harmanlamak oldukça mühim. Ben hem yazarlık yaptım hem işletmecilik hem de markalara danışmanlık verdim. Çok şapkalı işlerim vardı. Bir yandan da sosyal çevrenizi geliştirmeniz, girdiğiniz çevrelerde entelektüel seviyenizle de dikkat çekmeniz için sürekli kendinize yatırım yapmanız gerekiyor. Kazandığımı da hep kendime yatırdım diyebiliriz” ifadelerini kullanan Mert Vidinli, günümüz popüler kültüründen de bahsetti.

Günümüzde popüler kültürün, üzerine kurulu olduğu alan hangisi? Sorusuna cevap veren Mert Vidinli “Popüler kültür, fast fashion ve yeme içme sektöründe ağırlıklı olarak etki gösteriyor. Artık müdavim kültürü özellikle yeme içme sektöründe kalmadı. İstanbul’da belirli bir kesim, trendleri belirliyor. İstanbul’da her haftanın gündemi ayrı. Reyting sisteminde yaşıyor gibiyiz. Özellikle benim sektörümdeki influencer’lar ve trend belirleyenler; moda, sanat gibi akımların parçası olanlar... Zorlu bir maratonda gibiyiz” açıklamasında bulundu. Modayı ruh hâliyle orantılı takip ettiğini ama gardırobu ağırlıklı olarak siyah olan birisi olduğunu söyleyen Vidinli, daha çok çanta ve ayakkabıya yatırım yaptığını belirtti.

Etiketler:
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 02164912882 05323834739 Faks : 0216 4917113