• BIST 1.351,590
  • Altın 495,22
  • Dolar 8,5800
  • Euro 10,0850
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 28 °C

A.C.E. AWARDS’TAN İŞBİR YATAK’A BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

A.C.E. AWARDS’TAN İŞBİR YATAK’A BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ
Türkiye’nin müşteri memnuniyetini en kapsamlı şekilde ölçen ilk ve tek platform ŞikayetVar tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni, 21 Haziran’da Çırağan Palas Kempinski İstanbul’da gerçekleşti.

Törende, Türkiye’nin Yatak Uzmanı İşbir Yatak “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Marka” ödülünün sahibi oldu. Diamond olarak adlandırılan birincilik ödülünü marka adına alan İşbir Yatak Genel Müdürü Ahmet Tokeri, markanın müşteri deneyimi konusundaki çalışmalarını taçlandıran bu ödülü almaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi. 

Son dönemlerde, müşteriye geri dönüş hızını yüzde 100’ün üstünde bir performansla 23 dakikanın altına düşüren İşbir Yatak, yatak sektöründe en hızlı dönüş sağlayan firma oldu. Bu sayede, marka ŞikayetVar.com’da 5.0 yıldız üzerinden değerlendirilen puanlamada 4.3 yıldıza yükseldi. Dünya çapında yapılan araştırmalara göre, müşteri deneyimine odaklanan markaların tüketicilerine geri dönüş süreleri ise ortalamada 156 dakika. 

“TÜM İŞ ORTAKLARIMIZA VE ÇALIŞANLARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUM”

Pandemi sürecinin oluşturduğu belirsizlik ortamında müşteriye güven veren bir şirket politikası izlediklerine dikkat çeken İşbir Yatak Genel Müdürü Ahmet Tokeri, “2020 ve 2021’de tüm ezberlerin bozulduğu, birçok sektörde oyunun kurallarının yeniden yazıldığı bir döneme şahitlik ettik. Şirketlerin iş yapış şekilleri değişirken tabii ki müşteriler de değişti. Pandemi belirsizliğinde tüketiciler öncelikle markalarda güven unsurunu aradı. Biz de özellikle bu dönemde müşteri deneyimini her türlü ekonomik kazanımın önünde tutarak tüketicilerimize güven verdik. Bu ödülü, iyi bir müşteri deneyimi yaşatmak adına canla başla çalışan değerli iş ortaklarımız ve çalışanlarımız adına alıyor, emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu. 

1624430025-bir-yatak-d-l-2.jpeg

DÜZENLİ İYİLEŞTİRMELERLE DAHA İYİYİ HEDEFLİYORUZ

Tokeri “Müşteri deneyimine ilişkin yenilikleri ve araştırmalara hakimiz. Marka olarak müşterilerimizin daha iyi bir deneyim yaşaması için düzenli ölçümlemeler ve iyileştirmeler yapıyoruz. Müşterilerimize maksimum bir deneyim yaşatmak için geçtiğimiz aylarda kurduğumuz Müşteri Deneyimi Takımı da bu yenilikçi projelerimizden biri. Bu takım, hızlı karar alabilen ve yetkin kişilerden oluşturuldu. Bu sayede gerek ürün gerekse de hizmet bağlamında tüketicilerimizden doğrudan dönüş alabiliyor, onlara benzersiz deneyimler sunabilmek için yeni fırsatlar geliştiriyoruz. Yaptığımız çalışmaların bu önemli ödülle karşılık bulması mutluluk verici. Ancak bu henüz başlangıç. Bundan sonraki süreçte de müşteri deneyimini en iyi şekilde yaşatmak için yoğun bir çaba göstereceğiz.” dedi.

Marka, Haziran ayı başında yapılan Perakende Günleri’nde, “Pandemi Döneminde Sektöre Değer Katan Markalar” arasında gösterilmiş ve Perakende Güneşi Ödülü’nü almaya hak kazanmıştı.

YILDA 1 MİLYONDAN FAZLA ANKETLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ BELİRLİYOR

Markaların gerçekleştirdiği ve şikayet yönetiminin temel alındığı A.C.E Awards’ta Şikayetvar, gerçek tüketicilere yönelik yılda 1 milyonun üzerinde anket gerçekleştiriyor. Bu anket kapsamında, “Müşteri Deneyimi Endeksi” oluşturuluyor ve markalar A.C.E Awards’ta “Müşteri Deneyim Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste, temel parametreler olarak pazar payına oranla şikayet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati de kullanılıyor.

Bu haber toplam 201 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 02164912882 05323834739 05334607972 Faks : 0216 4917113