Trabzonspor formasıyla şampiyonluk yaşayan Onuralp Çakıroğlu, geçtiğimiz sezon 3 maçta Bordo Mavili formayla Süper Lig'de boy gösterdi. U-19 takımıyla şampiyonluk yaşayan genç oyuncu geçtiğimiz hafta tesislerde gerçekleştirilen imza töreniyle kendisini 2 yıllığına kırmızı beyazlı renklere bağlayan imzayı attı.

İmza törenine Pendikspor A.Ş. Başkanı Aytaç Odabaş ve Pendikspor Derneği Başkanı Atakan Yüce'de katıldı.

































Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.