• BIST 10891.42
  • Altın 2529.106
  • Dolar 32.8951
  • Euro 35.7068
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 17 °C

Yerel seçimlerde sosyal medyayı doğru okuyabilen aday avantajlı!

Yerel seçimlerde sosyal medyayı doğru okuyabilen aday avantajlı!
Türkiye’nin gündeminde 31 Mart 2024’de gerçekleşecek yerel seçim var. Henüz tüm adaylar netleşmedi, ancak partilerin belirlediği ve isimlerini kamuoyu ile paylaştığı belediye başkan adayları, seçim çalışmalarına başladılar.

Seçmene ulaşmayı hedefleyen adaylar, birbirinden farklı yöntemlere başvuruyor. Bu yöntemlerin güçlü araçlarından biri de Sosyal Medya…

Yerel seçim sürecinde, belediye başkan adaylarının, aday olduğu bölgenin nabzını tutması, seçmenini dinlemesi ve buna dönük stratejiler geliştirmesi önem taşıyor. Adayların, seçmenine ulaşmakta başvurduğu yöntemlerden biri Sosyal Medya analizi ve kullanımı...

Kullanıcı sayısı hızla artan sosyal medya platformlarında, kullanıcılar günde 2 saat 54 dakikasını sosyal medyada, başkalarının yorumlarını okuyarak veya görüşlerini paylaşarak geçiriyor. Seçmenler, hem adaylarla ilgili görüşlerini hem de bulunduğu bölgeyle ilgili olumlu-olumsuz yorumlarını paylaşıyor.

Sosyal medyada paylaşılan bu yorumları takip etmek ve doğru okuyarak anlamlandırıp strateji geliştirmek, seçim sürecinde adayların işini kolaylaştırıyor.

mtmdigilup-yerel-secimlerde-sosyal-medyayi-dogru-okuyabilen-aday-avantajli-1.jpg

Sosyal medya analizi, seçim sürecine yeni bir boyut kazandırıyor…

Sosyal medyayı ayrıntılı analiz ederek anlamlandıran güçlü araçlarından biri de, yerel seçimleri mercek altına alan Medya Takip Merkezi’nin sosyal medya dinleme ve ölçümleme platformu DigiLUP.

DigiLUP, gelişmiş teknolojisiyle 150 milyondan fazla web sitesini 24 saat aralıksız tarayarak 196 ülke ve 187 dilde yayınlanan tüm sonuçlara ulaşılabiliyor. Ayrıca, sadece metin değil, fotoğraf ve logo taramaları da yapılabiliyor.

Dijital medyada tespit edilen tüm sonuçlar, yapay zeka desteğiyle anlık olarak analiz edilirken, özel raporlamalar, amaca uygun özelleştirilmiş servisler, hakaret takibi, kriz takibi, anlık izleme gibi birçok alternatif çözüme DigiLUP platformuyla ulaşılabiliyor.

Adaylar ve seçim ekipleri, halkın tercihlerini belirleme sürecini etkileyecek stratejileri, söylemleri, etkinlikleri sosyal medya analizleriyle belirleyebiliyor.

Hedef odaklı kampanyalar…

Sosyal medya analizleriyle ulaşılan nitelikli bilgiler sayesinde, hedef odaklı kampanyalar hazırlanabiliyor.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • CHP Lideri Özel'den 15 Temmuz açıklaması!15 Temmuz 2024 Pazartesi 16:02
  • Semih Yalçın'dan Sinan Ateş açıklaması13 Temmuz 2024 Cumartesi 16:35
  • Kılıçdaroğlu Parti mi kuruyor!12 Temmuz 2024 Cuma 16:33
  • Erdoğan başkanlık edecek.. Milyonları ilgilendiren toplantı!08 Temmuz 2024 Pazartesi 12:03
  • HÜDA PAR'da Zekeriya yapıcıoğlu yeniden genel başkan07 Temmuz 2024 Pazar 19:18
  • Bakan Fidan' dan sert sözler06 Temmuz 2024 Cumartesi 12:38
  • İstanbul Gazze için Kıyam'da06 Temmuz 2024 Cumartesi 12:27
  • Özel'e rest çekti! Bahçeliyle gidiyor..05 Temmuz 2024 Cuma 14:05
  • Kongreye Davet!05 Temmuz 2024 Cuma 00:09
  • Çevre ve Şehircilik Bakanı istifa etti02 Temmuz 2024 Salı 00:32
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 02164912882 05323834739 Faks : 0216 4917113