• BIST 9079.97
  • Altın 2325.218
  • Dolar 32.3458
  • Euro 34.9467
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 14 °C

Pendik'te “Vefa İletişim Merkezi” hizmete girdi

Pendik'te “Vefa İletişim Merkezi” hizmete girdi
65 yaş üstü ve kronik hastalığı bulunan Pendiklilerin yararlanabileceği “Vefa İletişim Merkezi” hizmete girdi. Vatandaşlar, 444 81 80 iletişim merkezini arayarak alışveriş, hastane ve ilaç gibi zaruri ihtiyaçlarını karşılayabiliyor.

İçişleri Bakanlığının genelgesiyle Koronavirüs (COVİD-19) tedbirleri kapsamında 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşlar için kurulan “Vefa İletişim Merkezi” hizmete girdi. Pendik Kaymakamlığı işbirliğiyle hizmet veren Vefa İletişim Merkezi’nde Pendik Belediyesine bağlı 50 kişilik ekip çalışıyor. Ekipler, yaşlılara alışveriş, ilaç ve hastane gibi zaruri ihtiyaçlar konusunda bilgi, refakat ve maddi destekte bulunuyor.  

Ekiplere “444 81 80” ve “0216 390 56 35” numaralarından ulaşılıyor

Vefa İletişim Merkezi’ne ulaşmak isteyen 65 yaş üstü ve kronik hastalığı bulunan Pendiklilerin “444 81 80” ve “0216 390 56 35” numaralarını aramaları yeterli oluyor. Bu numaraların yanı sıra ihtiyaç sahipleri, ekiplere “0533 140 49 49” Whatsapp hattından da ulaşabiliyor.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 02164912882 05323834739 Faks : 0216 4917113